Subject: FW: Kiri
From: "Jevgeni Pershin" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Thu, 28 Dec 2023 15:05:06 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Vastates Teie pöördumisele  15.12.2023 nr 9.4-3/23/8110-3.

Annan teada, et saatsime objektile Karjamaa 10 hoodusettevõte Stell Eesi AS.

Ülevaatuse käigus sai avastatud, et ühel väljatõmbe ventilaatoril on ainult 
käsi juhtiimine, selle pärast töötaja peaks käsitsi ventilaator välja 
lülitada tööpäeva lõpus. Tõenäoliselt mõned päevad töötas antud ventilaator 
ööpäevaringselt.

Inimfaktori kõrvaldamiseks ventilaatori juhtimisele sai lisatud programm 
kellad (programm E-P 08.00-18.00).

Tööde teostamise akt on lisatud manusena.

Lugupidamisega

Jevgeni Pershin

Ekspluatatsiooniinsener / Explotation Engineer

  _____

MAXIMA EESTI OÜ

Aiandi tn 13/2, Mustamäe linnaosa, 12918 Tallinn, Eesti

Mob tel. +372 555 66 943

E-post / e-mail

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.maxima.ee/> www.maxima.ee

  _____

Selle kirja saite MAXIMA Eesti OU e-posti süsteemilt ja see on ette nähtud 
ainult adressaadile. Kirjas ja selle lisades olev informatsioon võib olla 
konidentsiaalne ja selle kasutamine või avaldamine on piiratud. Kui Te saite 
selle kirja eksituse tõttu, informeerime, et selle kirja ja tema lisade 
avaldamine teistele isikutele, kopeerimine ja muul viisil levitamine on 
rangelt keelatud ja võib olla seadusevastane. Palume tagastada see kiri ja 
kõik lisad saatjale e-posti teel ning kustuda see kiri koos kõigi lisadega. 
MAXIMA Eesti OU ametliku tegevusega mitteseotud arvamused, järeldused ja muu 
informatsioon ei või olla mõistetud kui ettevõtte poolt esitatud või 
toetatav.

This message has been sent by e-mail system of MAXIMA Eesti OU and it is 
intended for the addressee only. It may contain confidential or legally 
privileged information. If you received this e-mail in error, you are hereby 
notified that any disclosure, copying, distribution of this information is 
strictly prohibited and may be unlawful. Please return this e-mail without 
producing, distributing or retaining copies thereof. Opinions, conclusions 
and other information in this message that do not relate to the official 
business of MAXIMA Eesti OU shall be understood as neither given nor 
endorsed by it.

  _____

From:  <mailto:[email-masked]> [email-masked] 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, December 15, 2023 10:13 AM
To: Info | MAXIMA EESTI <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Kiri

Registreerimise kuupäev: 15.12.2023

Registreerimise number: 9.4-3/23/8110-3

Lugupidamisega

Terviseamet
Telefon 794 3500
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.terviseamet.ee <http://www.terviseamet.ee>

Käesolev e-kiri on mõeldud ainult kirja adressaatidele. Kui olete saanud 
kirja ekslikult, palun teavitage koheselt selle saatjat ning kustutage 
saadud kiri koos kõikide lisadega.
NB! Juurdepääsupiirangu märkega dokumentide avaldamine kõrvalistele 
isikutele on keelatud